![]() |
|||
![]() |
|||
. Nazwa Kursu: | |||
Diagnoza i współczesne modele pracy z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych w szkole | |||
- Adresaci: | |||
Nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy, psycholodzy. | |||
- Zakres szkolenia: | |||
• Diagnoza typów uczniów • Diagnoza i model pracy z uczniem niesłyszącym i słabo słyszącym • Diagnoza i model pracy z uczniem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim • Diagnoza i model pracy z uczniem z autyzmem, Zespołem Aspergera • Diagnoza i model pracy z uczniem z niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym • Diagnoza i model pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania • Konstruowanie specjalistycznych programów pomocy |
|||
- Czas trwania: | 8 |
godzin(/y) | |
- Całkowity koszt kursu: | ![]() |
||
- Wymagane dokumenty: | |||
- • Karta zgłoszeniowa | ![]() |
||
- • Potwierdzenie dokonania wpłaty 150 zł na konto: | |||
--Wpłaty prosimy dokonywać na konta: | |||
BYDGOSZCZ: BP S.A. O/ Bydgoszcz 31 1320 1117 2034 0142 2000 0003 | |||
--Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje: | |||
Osoby, które ukończą szkolenie otrzymają zaświadczenia potwierdzające odbycie kursu doskonalącego dla nauczycieli. |