 |
 |
|
. Kursy Specjalistyczne : |
|
-- Kurs adaptacyjny dla kandydatów na ANIMATORA KULTURY
|
|
-- Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) |
|
-- Kurs na kierownika wypoczynku |
|
-- Kurs na wychowawcę wypoczynku |
|
-- Kwalifikacje dla nauczycieli w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych z pierwszej pomocy |
|
-- Multimedia w pracy nauczyciela i szkoły |
|
-- Podstawy obsługi komputera z wykorzystaniem internetu |
|
. Kurdy Doskonalące : |
|
-- Animator origami |
|
-- Arteterapia jako jedna z form wczesnego wspomagania rozwoju dziecka |
|
-- Awans zawodowy nauczycieli |
|
-- Diagnoza i współczesne modele pracy z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych w szkole |
|
-- Dziecko z autyzmem w terapii behawioralnej |
|
-- Elementy socjoterapii w pracy nauczyciela wychowawcy |
|
-- Elementy sportów walki na zajęciach wychowania fizycznego |
|
-- Ewaluacja wewnętrzna w szkole |
|
-- Gimnastyka mózgu wg Paula Dennisona I i II stopień |
|
-- Jak sobie poradzić ze złością i gniewem ucznia, rodzica, nauczyciela |
 |
-- Komunikacja odważna w pracy z trudnym uczniem |
 |
-- Konstruowanie autorskich programów nauczania w aspekcie założeń reformy edukacji |
 |
-- Kurs nauki gry w szachy od podstaw |
 |
-- Mediacje, negocjacje szkolne - jako metoda pracy z trudnym uczniem, rodzicem we współczesnej szkole |
 |
-- Metody pracy z dzieckiem zdolnym |
 |
-- Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci - czyli prawie wszystko co chcielibyście wiedzieć |
 |
-- Nauczyciel - uczeń, między przemocą a dialogiem |
 |
-- Norma czy Problem? Jak pracować z dzieckiem z zaburzeniami w sferze seksualnej? |
 |
-- Ocenianie szkolne w świetle reformy edukacji |
 |
-- Odważnym komunikatem w agresję i przemoc |
 |
-- Opiekuńczo - wychowawcza interwencja specjalistyczna wobec dziecka w kryzysie we współczesnej szkole |
 |
-- Podstawy języka migowego |
 |
-- Problemy mobbingu i bullyngu uczniowskiego w placówce oświatowej. Diag. i profilaktyka pedag. przemocy szkolnej |
 |
-- Projektowanie ewaluacji wewnętrznej i wykorzystanie jej wyników do jakościowego rozwoju szkoły |
 |
-- Proszę, wymagam, oczekuję i nic - Co nauczyciel powinien wiedzieć o zmianach w rozwoju psych. dzieci - wczesny i -- środkowy wiek szkolny |
 |
-- Proszę, wymagam, oczekuję i nic - Co nauczyciel powinien wiedzieć o zmianach w rozwoju psych. młodzieży - wczesna i późna faza dorastania |
 |
-- Przedszkolak kreatywny - plastyka z metodyką |
 |
-- Rola wartości w edukacji – mocne i słabe strony teorii wychowawczych |
 |
-- Trudne zachowania uczniów w pigułce - jak sobie z nimi radzić nowoczesnymi metodami pracy? |
 |
-- Uzależnienia behawioralne - internet, komputer, komórka, gry |
 |
-- Współczesne metody psychomanipulacji pedagogicznej w sytuacjach trudnych i ekstremalnych |
 |
-- Wychowanie a psychomanipulacje |
 |
-- Zespół ASPERGERA - czyli jak pracować z dzieckiem zagadką? |
 |
-- Zmiana na dobre - praca z oporem ucznia, wychowanka, rodzica w procesie opiekuńczo-wychowawczym |
|
|
|